torek, 9. september 2008

Osel, taksi in zelezniska

Kdo ugane, kje sva bila v soboto?

Ja, v zivalskem vrtu. No, ni bil ravno to, kar si mi predstavljamo kot zivalski vrt, ni bilo nobenga tigra, leva, kace, morskih zivali, slona, zirafe ... V bistvu je bilo samo nekaj petelinov, 3 kamele, ris, 2 osla (na zgornji sliki), nekaj goveda ...

Popoldne sva prezivela v shoping centru, kupovala sva darilo za Polino, ki je imela rojstni dan. Za vecer pa se je obetala divja zabava. Priceli smo v stanovanju, k "nam" je prislo nekaj njenih kolegic in po aperitivu in sampanjcu smo se odpravili v mesto.
Se nekaj ruske tradicije. Za rojstni dan lahko kupis sam neparno stevilo roz (3, 5, 7 ...), ker parno je samo za pogrebe. Obvezno se praznovanje zacne s steklenico sampanjca, ko pa je steklenica prazna, jo vedno postavis pod mizo.

Skupinska slika vseh moskih na zabavi.

Ne vem, kaksen pomen ima tole krizanje rok, je pa zelo popularno.

...

Tole pa je ze poslovilna slikca. Naslednji dan smo vstali enkrat po kosilu in mi2 sva se odpravila stopat proti Moskvi, Polina pa je imela ob 4 vlak za Bolgarijo.

Pa, pa, Niznij Novgorod. (Novgorod drugace pomeni Novo mesto.)

Zacetek stopanja 15.13.

V avtu sva sedela ob 15.25. Pobral naju nek trgovec z lado nivo. V Moskvi smo bili ob 22.30. Voznja je bila kot po navadi divja. Prehitevali smo vcasih po levi, po vecini pa po desni, ce je bila cesta prazna, smo seveda vozili po sredini (ker je tam najmanj lukenj). Na koncu sva soferju dala nekaj za bencin. Spustil naju je na avtobusni, vendar zaradi pozne ure avtobusi niso vec vozili, do najblizjega metroja je bilo pa se ... ulala ... in sva placala taksi. Bil je drag kot zafran. Potem sva se 1 uro vozila z metrojem in okrog polnoci nama je Aleksander (couch surfer) "ze" kuhal caj.

Soncni zahod. No, ce potegneva crto pod avtostopom, se nama na koncu ne cenovno ne casovno ni izplacal. Imava pa eno izkusnjo vec ...

Natasa, Aleksandrova zena, nama je vceraj malo razkazala Moskvo.

Na metroju. Nastanjena sva na juznem obrobju Moskve, do centra se z metrojem voziva 40 min, pa gre ta metro mal hitrejs ku vlak Nm-Lj. Tole obrobje izgleda tako kot Slavka Gruma na 45 (v visino in sirino). V bistvu, ce pogledam cez okno iz 12. nadstropja, se nikjer ne vidi konca mesta ...

Tole pa je ze vsemogocni, najvecji, najpomembnejsi in oh in sploh KREMELJ!!! Dolg je 2,25 km, ima 19 stolpov, 3 katedrale + se kaksno cerkev, muzejev in drugih politicno pomembnih zgradb pa se nisem stel. S tukaj si je Ivan Grozni prisluzil vzdevek Grozni, Napolen je gledal, kako gori Moskva, Hruscev je imel tu rdeci telefon ... Vcerej je tam sijalo sonce, danes pa pada dez in nama onemogoca podrobnejsi ogled.

Jurij Dolgoroki, ustanovitelj Moskve.

Spodnje tri slike ...

... kot je rekel Dzuro: "Vsak narod ma svoje Juznjake."

Tverski bulvar, tu okrog naj bi se dogajala tudi Tolstojeva Ana Karenina.

Vojna, mir in Franci.

Z najinim potovanjem po Rusiji sva postala tako slavna, da naju na vsakem koraku lovijo paparaci.

Jezero.

Zimski dvorec, na glavnem vhodu v Rdeci trg, ki je bil vceraj zaprt, danes pa dezuje ...

V ozadju vidimo Bolsoj teater, ki je trenutno zaprt ker ga prenavlajo. Drugace je to eden od najstarejsih in najbolj znanih teatrov na svetu. ( Tu je leta 1877 dozivelo premiero Labodje jezero.)

Tukaj pa lahko vidmo, zakaj velja, da je moskovska podzemna najlepsa na svetu. Na poti domov sva "skocila" se na zeleznisko postajo, da se pozanimava za cene, odhode ipd. Najprej sva se lepo presetala cez celo postajo in zaman iskala informacije. V bistvu se blagajne ni bilo nikjer. Nakar sva ugotovila, da ima postaja se en konec, v katerega pa iz glavnega dela ne mores vstopiti, zato sva tja odpeketala okoli zgradbe. V prostoru je bilo kaksnih 30 blagajn in vec voznih redov, vendar pa noben ni bil popoln. Na enem koncu vozni red za 15 vlakov, na drugem se za drugih 15, tretji je bil neka kombinacija obojega. Stopiva do blagajne in zacneva nekaj sprasevati, pa naju usluzbenka napoti do informacij. Informacije, kot po navadi najmanjsa in najbolj neopazna vrata v prostoru, delovka pa nezna niti besede po anglesko. Sva na postaji za mednarodni promet, in da na njo pridejo vsi turisti, ki v Moskvo pridejo z vlakom ...
Na koncu sva ugotovila, da te informacije niso pristojne za mednarodni promet (na postaji za mednarodni promet!!!??!) in da je za to pristojen nek drug urad, ki je na bliznji ulici. Ko sva ga nasla, je bil ze zaprt. Pa drugic.