nedelja, 24. avgust 2008

Novgorod - Petrozavodsk

V pet. oz bolje receno v sob. naju je Bogdan prijetno presenetil, saj nas je skupaj s svojo klapo malo popeljal po mestu. Slike sva ze dala gor, nisva pa se povedala, kako tezko sva v sob. po slabih 3 urah spanja vstala, spakirala in se odpravila na avtobusno. Bus se je s postaje odpeljal ob 9, brez naju. Nisva dobila karte, zato sva cakala do 12.

Novgorod. Mesto, kjer naj bi se zacela ruska zgodovina. Prvi Kremlin, najstarejsa cerkev, polna cesarskih grobnic ... Mi2 sva se najprej srecala s prijazno delavko na info centru, ki naju je napotila v (bojda) edini hostel s frej mesti. Po natancnih usmeritvah domacinov (after this building go two buildings) sva nekako nasla hostel. Pri nas imamo vecje hisne stevilke, kot je imel ta hostel tablo z napisom hostel ...

Popoldne in cel naslednji dan sva si ogledovala lokalne znamenitosti, se sprehajala po parkih, jedla v restavraciji (kjer so naju spet prinesli lacna cez vodo) ;). Malo sem se ze navelical vseh teh cerkva. Rusi z njim prav pretiravajo. Precej pogost je pojav, ko je na enem samem trgu po 4, 5 cerkva.
Popoldne sva imela bus za Petrozavodsk. V St. Petersburgu sva prestopila in prispela naj bi danes ob 7 zjutraj. Vendar imajo avtobusi tukaj cudno navado, da po navadi prispejo kar nekaj casa prej, kot je planirano. Tako sva prispela ze ob 5. 30. Ker sem bil po dolgi voznji zelo utrujen, sem spal kar na avtobusni postaji. S tukajsnjo couch surferko smo se malo povrsno dogovorili o vseh podrobnostih sestanka, zato sva morala najprej poiskati internet coffe. Na koncu se je vse srecno izslo in trenutno spiva pri Lilji, ki naju je zelo gostoljubno sprejela, nama skuhala kosilo in razkazala mesto.

Eden od parkov Novgoroda.
Milenium statue, na njem so vsi pomembnejsi Rusi.
Obzidje Kremlina.

Novgorod ob soncnem zahodu.